خرید(پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی،80 اسلاید،pptx)

دانلود فایل کامل پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی در قالب فایل pptx و متشکل از 80 اسلاید قابل ویرایش بخشی از محتوا :: بررسي‌هاي آماري و تجربيات زيادي در اين زمينه وجود دارد كه اين نظر را تأييد مي‌كند.براساس اصل پاريتو، چيزي در حدود 20% از مشتريان ي...
خرید(پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی،80 اسلاید،pptx)|31012091|gay42042018|مدیریت بازار و بازاریابی,اصول بازار شناسی, بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی,بازارشناسی,مدیریت بازار,مدیریت,ارتباطات بازار یابی,بهره وری در فروش,بازار یابی تلفنی,,مفاهیم بازار,بازار و بازاریابی,مدیریت,مدیریت بازاریابی,مدیریت بازار
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی،80 اسلاید،pptx می باشد.

دانلود فایل کامل پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی
در قالب فایل pptx و متشکل از 80 اسلاید قابل ویرایش


بخشی از محتوا ::
بررسي‌هاي آماري و تجربيات زيادي در اين زمينه وجود دارد كه اين نظر را تأييد مي‌كند.براساس اصل پاريتو، چيزي در حدود 20% از مشتريان يك شركت، تأمين كنندة تقريباً 80% سود شركت هستند.امروزه شركت‌ها دريافته‌اند كه نگهداري يك مشتري قديمي بسيار كم هزينه‌تر از پيدا كردن يك مشتري جديد است.
براساس نتايج حاصل از بررسيها در بخش فروش شركتها و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مختلف، مشخص شده است كه براي فروش كالايي به يك مشتري جديد چيزي در حدود 4 تا 8 بار مراجعة حضوري به فرد مورد نياز است اين در حالي است كه 2 يا 3 بار مراجعة حضوري به يك مشتري قديمي براي فروختن جنسي جديد به او كافي است.
*بازاريابي در بازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي، طراحي،‌تدارکات، توليد، بيمه، کنترل کيفيت، انبارداري، آماده سازي براي مصرف، تعيين قيمت، تعيين عوامل فروش، شناسايي مشتري، بسته بندي، فروش و خدمات پس از فروش است به طوري که توزيع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزديک را تسهيل نمايد.

سيستم هاي چندگانه يک سيستم بازاريابي عبارت اند از:
1- سيستم اطلاعات بازاريابي
2- سيستم برنامه ريزي بازاريابي
3- سيستم سازماني بازاريابي
4- سيستم کنترل بازاريابي
بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع مي‏باشد.
نياز کمبودي است که توسط فرد احساس مي شود يا به عبارت ديگر نياز عبارت است از حالت محروميت احساس شده در فرد که اين محروميت آرامش و تعادل آدمي را بر هم زده و در او انگيزه اي براي ارضاي آن پديد مي آورد.بعضي از اين نيازها ذاتي و بعضي از آنها هم اکتسابي مي باشند که بايد ارضاء شوند.

هنگامي که مردم براي ارضاي نيازهاي خود در مورد خريد و فروش کالا تصميمي را اتخاذ مي کنند عمل مبادله صورت مي گيرد.
همه مسائل سازمان‌ها در سيستمي به هم تنيده و در فرايند کنش متقابل با يکديگر نمومي يابند و هيچ مسأله‌اي در سازمان‌ها جداي از ساير مسائل رخ نمي‌دهد.
•شرکت ها بتوانند شرايط پيرامون خود را بشناسند
•تحيلي مشخص از شرايط پيراموني به عمل آورند
•در صورت وجود مسئله‌اي در آن، راه‌هاي حل مناسب را پيدا کنند و به کار برند.
تعريف مشتري
مشتري چيست و كيست و چرا وجودش تا اين حد براي سازمانهاي فروشنده بسيار مهم و حياتي است؟
درفرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانايى و استعداد خريد کالا و يا خدمتى را داشته باشد، که اين توانايى و استعداد به صورت توأم در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خريد انجام مى پذيردهر سازماني كه وظيفه خطير فروش كالا يا خدمات را بر عهده مي گيرد وارد جاده اي مي شود كه در اين جاده مسايل گوناگوني در مسيرش قرار مي گيرند كه ناچار است به هر طريق ممكن از پس آنها برآيد تا به مقصود خود يعني دستيابي به مشتريان نايل آيد
امروزه شركت‌ها دريافته‌اند كه نگهداري يك مشتري قديمي بسيار كم هزينه‌تر از پيدا كردن يك مشتري جديد است. بررسي‌هاي آماري و تجربيات زيادي در اين زمينه وجود دارد كه اين نظر را تأييد مي‌كند.براساس اصل پاريتو، چيزي در حدود 20% از مشتريان يك شركت، تأمين كنندة تقريباً 80% سود شركت هستند.
براساس نتايج حاصل از بررسيها در بخش فروش شركتها و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مختلف، مشخص شده است كه براي فروش كالايي به يك مشتري جديد چيزي در حدود 4 تا 8 بار مراجعة حضوري به فرد مورد نياز است اين در حالي است كه 2 يا 3 بار مراجعة حضوري به يك مشتري قديمي براي فروختن جنسي جديد به او كافي است.
*هدف از بازاریابی تلفنی گرفتن وقت از مخاطب برای ملاقات حضوری است، لذا از ارائه اطلاعات زیاد خودداری كنید
*در هنگام صحبت با تلفن چای نخورید، سیگار نكشید، روزنامه نخوانید و...
*برای وقت مشتری ارزش قائل شوید
*روی بعضی از مواضع پافشاری نكنید
*تصویر درستی از خود ارائه دهید
*با سرعت مناسب صحبت كنید
*سوالهای غیرمرتبط و یا حتی خصوصی مطرح نكنید
*خانمها از اصطلاحات مردانه و آقایان از اصطلاحات زنانه نباید استفاده كنند
*سعی كنید سوالها و اعتراضات مشتریان را پیش بینی كنید
*مدیریت ارائه اطلاعات داشته باشید، لازم نیست به همه سوالها پاسخ دهید
*صدایتان را ضبط كنید و به آن گوش دهید

سيستم هاي چندگانه يک سيستم بازاريابي عبارت اند از:
1- سيستم اطلاعات بازاريابي
2- سيستم برنامه ريزي بازاريابي
3- سيستم سازماني بازاريابي
4- سيستم کنترل بازاريابي


مطالب دیگر:
📌تحقیق موتورهاي AC📌تحقیق رابطه ورزش با اندام هاي داخلي بدن و بهداشت و عوامل تهديدكننده قلبي- عروقي📌تحقیق نقش ورزش هاي روزمره بر سلامت انسان📌تحقیق تعليم رقص براي ژيمناستيك📌تحقیق نام هاي پيامبر اعظم (ص) در قرآن📌تحقیق گزيده‌ اي از پاسخ هاي استاد مطهري در رابطه با مسأله حجاب📌تحقیق گشت و گذاري در عالم برزخ📌تحقیق بازگشت به حق📌تحقیق گنهكاران و قدرت بر توبه📌تحقیق كيفرهاى دنيوى گناه📌تحقیق گناهان کبیره📌تحقیق گوشه ‏اى از اخلاق عظيم پيامبر📌تحقیق گام هاي نو در مرجعيت شيعه📌گزارش کارآموزی در سازمان امور مالیاتی📌گزارش کارآموزی در شرکت رویان ستون📌گزارش کارآموزی رشته حسابداری در بانک رفاه📌پاورپوینت خلاصه کتاب ساختار فایل ها (ذخیره و بازیابی اطلاعات) تالیف زولیک📌پاورپوینت خلاصه کتاب ساختمان داده‌ها و الگوريتم تالیف ناصر آیت📌پاورپوینت خلاصه کتاب اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی تالیف Richard C. Detmer ترجمه هاشمی اصل📌پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه سازی ساخت یافته پاسکال تالیف :Elliot B. Koffman ترجمه جواهرقلم و شاکری📌پاورپوینت تفاوت های فردی (بحثی پیرامون ایجاد تعامل رفتاری بین دانش آموزان، اولیا و مربیان)📌تحقیق مطالعات طراحی کلینیک تخصصی📌تحقیق گزارش مطالعات فضاهای جانبی📌تحقیق طراحی گرافیک در ایران📌تحقیق طراحی فروشگاه ماوی